Přejít na obsah
Veronika L.

CK Pantour (zrušení, storno zájezdu): Nabízí voucher

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

u CK Pantour nám byl nabídnut voucher, ale s tím, že si dovolenou musíme vybrat do 31.10.2020, jenže to ještě nevíme jak budeme o prázdninách moct, bylo nám tedy řečeno, že lze pak termín změnit, ale s náklady minimálně 500 Kč na osobu, to se nám ale také nelíbí, zvlášť, když ta částka není jasně daná. Nevíme pořád co tedy dělat.

Odkaz na příspěvek

Tak tady se vyjádřili z Pantouru, k té sumě asi nemám co dodat...

Nicméně, máme prozatím zaplacenou půlku dovolené (16 tis), chápu to tedy správně, že když se rozhodnu pro voucher, nemusím druhou půlku doplácet a vystaví mně voucher na těch zaplacených 16 tisíc?

Storno zrušení zájezdu CK Pantour vyjádření.jpg

Odkaz na příspěvek

Dobrý den,

mám zaplacenou zálohu na zájezd na Krétu v srpnu 2020 cca 18.000. Vzhledem k tomu, že nechci v tuto chvíli riskovat a trávit dovolenou za jiných podmínek,

než když jsem si ji pořizovala, mohu od CK Pantour obdržet lex voucher bez doplatku ?

Kolik by event. činilo storno zájezdu. Vycházím ze situace, kdy budou hranice s Řeckem otevřené.

Děkuji

Odkaz na příspěvek

Dobrý den, také jsem byla velice zklamaná reakcí CK Pantour  měli jsme odletět 23.6.2020 , jelikož je daná situace chtěla jsem již v březnu 20.3. stornovat zájezd , ale storno poplatky byly 4.646,-  ze zaplacené zálohy 6.814,- Kč . Souhlasila jsem tedy raději s voucherem , ale nepředpokládala jsem , že bude platný pouze do 31.10.2020 , myslela jsem , že bude alespoň platit do srpna 2021 , jak mám vědět co bude za rok , po této zkušenosti už nikdy tuto cestovní kancelář , vůbec o ničem nediskutují . 

Odkaz na příspěvek

CK Pantour mě také zklamala, do dnešního dne nám nevrátila zaplacenou zálohu 18000,- za zrušený zájezd od 22.6.2020, jsme ve věku, kdy můžeme nabídnutý voucher odmítnout, stále píší, že máme mít strpení a klidně využívají našetřené peníze důchodců již 8. měsíc, zálohu jsme zaplatili již v listopadu, ostatní cestovky se takhle nechovají

Odkaz na příspěvek
V 10. 6. 2020 at 11:05, lenka 51 napsal:

Dobrý den, také jsem byla velice zklamaná reakcí CK Pantour  měli jsme odletět 23.6.2020 , jelikož je daná situace chtěla jsem již v březnu 20.3. stornovat zájezd , ale storno poplatky byly 4.646,-  ze zaplacené zálohy 6.814,- Kč . Souhlasila jsem tedy raději s voucherem , ale nepředpokládala jsem , že bude platný pouze do 31.10.2020 , myslela jsem , že bude alespoň platit do srpna 2021 , jak mám vědět co bude za rok , po této zkušenosti už nikdy tuto cestovní kancelář , vůbec o ničem nediskutují . 

Máme tu stejno zkušenost. Již nikdy Pantour

Odkaz na příspěvek

Máme ten samý problém jako vy,dostali jsme místo Vouscheru poukaz platný do 31.10.2020 ,právnička nám řekla,že je to podvod,tohle nemá s Vouscherem nic společného,co si chcete vybrat na příští rok,když vlastně ještě nic nenabízí a pak prý peníze propadnou,dobrý ne????Takhle se to dělá......budeme to muset řešit dál..

Odkaz na příspěvek

Dobrý den. Také máme ten stejný problém, pouze poukaz do 31.10.2020. Jinak prý peníze propadnou. Máme zde přes 20 000 a jednání s CK je po telefonu až sprosté. A my nevíme, co dělat.  Jsem učitelka malých dětí, nemohu jet jindy než o prazdninach. Opravdu nikdy více tuto CK. 

Odkaz na příspěvek

Dobrý den, řeším stejný problém jaky Vy ostatní, vystavený poukaz pouze do 31.10.2020.Když jsem komunikovala v průběhu dubna s cestovkou a dohodla se na vystavení voucheru(storno by představovalo cca 40% celkové ceny zájezdu), bylo mně napsáno, že platnost voucheru bude rok od vystavení.Pak jsem opakovaně žádala vystavení voucheru , stále jsem měla být trpělivá.Když jsem se dočkala, tak přišel poukaz s platností 3 měsíců.Opět jsem kontaktovala cestovní kancelář, ale marně.Napsala jsem tedy vedoucí pobočky.Reakce byla okamžitá ,ale opět nepříznivá pro mě.Prý jsem žádala v dubnu, kdy ještě nebylo platné nařízení české vlády ohledně ochranné doby(lex vouchery s platností do 31.8.2021), takže se v tomto případě řídí podle občanského zákoníku.Už toho opravdu mám dost. Každopádně po této zkušenosti nikdy nebudu sjednávat dovolenou u  CK Pantour. Nikdo z mým známých a přátel také problámy nemá.

Odkaz na příspěvek

dobrý den. Ten samy problém, uz to nějak resite s právníky nebo s někým? Jsem na rodicovske a samozivitelka, vůbec nic neberou v potaz. S dvouletém dítětem ted fakt cestovat nechci a když si nevyberu zajezd do října, propadne mi 20 tis. Pry je rozdíl mezi pouhým poukazem, který máme,  a lex voucherem. 

Odkaz na příspěvek

Ahojte mám stejný problem. Pani mě řekla že můj let 28.6 je zrušen že mě vystavy voucher do roku 2021 a když ho nevyčerpam, tak mě 10 měsíc příštího roku vrátí peníze zpět.V úterý mě volala paní z cestovky, jestli už jsem si něco vybrala že to mám jen do 10 mesice, když jsem ji říkala že paní mě říkala úplně něco jiného ,našla si vše v e-mailech omluvila se za kolegyni, že mě dala špatné info a řekla že s tím nic dělat nemuze že mluvila i s vedoucí..Takže jako o těch 16 000 přijdu?!

Odkaz na příspěvek

Jsme v téže situaci a jako senioři dle Pantouru nemáme nárok na vrácení peněz a nepatříme do Lex voucheru, protože jsme se ozvali týden před jeho vyhlášením. Zájezd byl sjednán přes Invii, která nám sdělila, že nám voucher bude platiti do srpna 2021, ale do října si musíme zájezd objednat.  Nejradši bychom chtěli vrátit vložené peníze, ale to prý nelze.

Odkaz na příspěvek

Tak zcela stejnou negativní  "zkušenost" máme s CK Pantour - potažmo s INVIA, u níž jsme zájezd na Zakyntos v prosinci 2019 se sestrou (věk 75 let) zakoupily (byl to od ní dárek k mým 65.narozeninám). Zájezd měl být uskutečněn na konci září (odlet 26.9.2020). Vzhledem k vývoji koronaviru jsme se v srpnu (kdy již byly zaplaceneny2/3 ceny cca 29 tis.Kč) rozhodli pro storno zájezdu. Obě jsme ve věku, kdy není radno riskovat nejen zdraví, ale s našem případě život!   Výsledek: storno činilo 14 tis.Kč - tedy takřka 50% ceny!!! Marně jsme apelovaly na slušnost a soudnost CK. Odpověď  - vše je dle zákona, žádná nabídka voucheru na příští rok, žádná kompenzace, nic! 

Důležitá poznámka: samotná vyhláška z dubna t.r. -LEX VOUCHER protizákonně  znevýhodňuje  klienty CK, kteří si v zimě zakoupili zájezd s odjezdem po 31.8. 2020! Proč právě datum 31.8., jak k tomu přijde klient, který odlétá např. v noci na 1.9.???!!!

Není možno podat hroumadnou žalobu na CK Pantour - už s ohledem na množství stížností? Jiné CK se takto na úkor klientů neobohacují!

Odkaz na příspěvek

Dobrý den.

Také řešíme voucher od Pantour do 31.10.

Pantour se ozvalo 23.4., 24.4. jsme vybrali voucher (mezi voucher nebo storno),  voucher doručen 27.4. (Lex voucher platný od 24.4.) Jiná nabídka nebyla, ač být dle zákona měla.

Nevíte někdo kontakt na právní poradnu, kde by věděli, jestli je voucher platný?

Děkuji

Odkaz na příspěvek
V 18. 10. 2020 at 13:29, Iontum napsal:

Dobrý den.

Také řešíme voucher od Pantour do 31.10.

Pantour se ozvalo 23.4., 24.4. jsme vybrali voucher (mezi voucher nebo storno),  voucher doručen 27.4. (Lex voucher platný od 24.4.) Jiná nabídka nebyla, ač být dle zákona měla.

Nevíte někdo kontakt na právní poradnu, kde by věděli, jestli je voucher platný?

Děkuji   Sdružení na ochranu spotřebitelů a ČOI, tam se budu obracet!

 

V 27. 9. 2020 at 8:57, řechtačka napsal:

Tak zcela stejnou negativní  "zkušenost" máme s CK Pantour - potažmo s INVIA, u níž jsme zájezd na Zakyntos v prosinci 2019 se sestrou (věk 75 let) zakoupily (byl to od ní dárek k mým 65.narozeninám). Zájezd měl být uskutečněn na konci září (odlet 26.9.2020). Vzhledem k vývoji koronaviru jsme se v srpnu (kdy již byly zaplaceneny2/3 ceny cca 29 tis.Kč) rozhodli pro storno zájezdu. Obě jsme ve věku, kdy není radno riskovat nejen zdraví, ale s našem případě život!   Výsledek: storno činilo 14 tis.Kč - tedy takřka 50% ceny!!! Marně jsme apelovaly na slušnost a soudnost CK. Odpověď  - vše je dle zákona, žádná nabídka voucheru na příští rok, žádná kompenzace, nic! 

Důležitá poznámka: samotná vyhláška z dubna t.r. -LEX VOUCHER protizákonně  znevýhodňuje  klienty CK, kteří si v zimě zakoupili zájezd s odjezdem po 31.8. 2020! Proč právě datum 31.8., jak k tomu přijde klient, který odlétá např. v noci na 1.9.???!!!

Není možno podat hroumadnou žalobu na CK Pantour - už s ohledem na množství stížností? Jiné CK se takto na úkor klientů neobohacují!

Asi by to chtělo, protože máme něco podobného. Vystavený voucher nechtějí uznat platnost....

V 22. 10. 2020 at 12:57, Monika napsal:

Dobrý den, i my máme stejný problém jak s Invií, tak s Pantourem.Do 31.10.2020 zerezervovat, jinak voucher propadá.Voucher v hodnotě přes 20 tis. Fakt super.

V 10. 4. 2020 at 18:03, Veronika L. napsal:

Dobrý den,

u CK Pantour nám byl nabídnut voucher, ale s tím, že si dovolenou musíme vybrat do 31.10.2020, jenže to ještě nevíme jak budeme o prázdninách moct, bylo nám tedy řečeno, že lze pak termín změnit, ale s náklady minimálně 500 Kč na osobu, to se nám ale také nelíbí, zvlášť, když ta částka není jasně daná. Nevíme pořád co tedy dělat.

Jsme na tom stejně, přitom máme vystaven poukaz s platností do 31.8.2021, obrátila jsem se na sdružení spotřebitelů. Doporučili mi se obrátit na ČOI pro nekalou praktiku. Tak jsem jim ještě napsala, ale jsou hrozně drzý a nejspíš zkrachujou, tak je jim to jedno.

Objednaly jsme si s kamarádkami zájezd na Krétu s odletem 31.5. od Pantouru přes Invii. Řešili jsme to pak také voucherem, na který jsme čekali dlouho a neustále urgovaly obě strany. Teď máme voucher s platností do 31.8.2021 s tím, že mi před 3 dny sdělili, že došlo k chybě v datu. A jestli nechci přijít o všechny peníze, tak ať si rychle něco vyberu. To pak má váhu takový voucher, že?

Nic méně, co je psané, to je dané. Konzultovala jsem to i se Sdružením na ochranu spotřebitelů a doporučili mi se obrátit na ČOI. Tak o budu vyřizovat v pondělí. Máte to tak ještě někdo?

Odkaz na příspěvek

Po několika emailech jsem si z hodně omezené a předražené nabídky pobyt na příští léto objednala. Na zaplacení zálohy jsem využila voucher abych o zaplacených 24 tisíc nepřišla. Stejně ale moc nevěřím že to cestovka ustojí a  pojištění úpadku mají jen do toho 31.10. 20 kdy končila platnost voucheru. Takže uvidíme. Zkoušela jsem hledat ostatní zkušenosti ale hromadná žaloba se zatím podat nedá a na ČOI nereagují. Sama na soudní spor nemám odvahu abych v konečném součtu nepřišla ještě o daleko víc s rychlostí našeho soudnictví. Budu doufat že to dopadne dobře. Jsem taky hodně zklamaná přístupem CK ale nechci přijít o peníze i když je dovolená dražší než původní ale byl to vánoční dárek pro dceru a vnoučata tak snad to klapne.

 

Č

Odkaz na příspěvek

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Reagovat na příspěvek...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

O nás

Staň se turistou a sdílej své zážitky s ostatními! Komunitní projekt PlanetaCestování.cz je určen všem milovníkům nejen turistiky, ale obecně všem kdo rádi objevují a poznávají nová místa nejen v České republice.

Co zde najdete?

Především tipy, kam se vydat na výlety. Ať už jde o hrady, zámky či zříceniny... turistické trasy a netradiční místa, která zatím zná jen pár vyvolených. Komunita přidává nejen popisy míst, ale především osobní zkušenosti.

Jak se mohu připojit?

Patříte mezi vášnivé turisty či jen občasné víkendové výletníky? V obou případech se můžete během pár vteřin registrovat a přidávat své postřehy ze všech Čech, Moravy i Slezska. Každý je zde vítán!

Potřebujete poradit?

Pokud máte problém či dotaz napište na:

  • info@planetacestovani.cz.cz
  • ×
    ×
    • Vytvořit...